Категории

FAQ – Често задавани въпроси

 

Какво да направя, за да създам моята поръчка?
Наличието на продукт се вижда под снимката със зеления знак "+" в количка - това означава, че продуктът е на склад и можете да го поръчате.

  • Като начало трябва да изберете правилната комбинация / размер на стоките, ако има падащо меню. ВНИМАНИЕ! Системата ще добави най-малкия размер на пръстена във Вашата количка по подразбиране. Ето защо трябва сами да изберете правилния размер.
  • Кликнете върху иконата „Добави в количката” - и продуктът автоматично ще „излети“ в количката.
  • Ако искате да продължите да пазарувате, не се колебайте да изберете друг продукт / размер. Продуктът, който сте избрали по-рано, ще остане в количката.
  • Когато сте готови да завършите поръчката си, кликнете върху червената икона на пазарската количка в горния десен ъгъл. Ще се покаже съдържанието на вашата количка и ще можете да промените броя на продуктите или да премахнете нещо от нея. Ще можете да видите общата сума за заплащане на стоките и транспортните разходи.
  • Попълнете формата за поръчка с необходимите данни.
  • Ако сте наш лоялен клиент или сте спечелили / получили код за ваучер от нас, въведете го в правилното поле.
  • Когато избирате определени продукти, можете да получите подарък. Изберете подаръка си, като кликнете върху продукта / снимката.
  • След като изберете подаръка, отидете на избора на транспорт и начин на плащане.
  • Проверете отново своите данни и поръчката, особено всички задължителни полета.
  • Ако всичко е правилно, щракнете върху бутона „Следващ”.
  • Ще се покаже обобщение на Вашата поръчка. Все още можете да промените начина на плащане в този момент (ако искате да го промените, кликнете върху иконата „Промяна на начина на плащане”). Ако всичко е правилно, това, което трябва да направите сега, е да потвърдите поръчката, като кликнете върху ПОТВЪРЖДАВАНЕ на поръчката.
  • Ако поръчката е създадена правилно, след няколко секунди ще получите известие по имейл.
  • Ако имате проблеми при създаването на Вашата поръчка, можете да се свържете с нас по телефон, имейл или услугата ни чат на живо. Винаги сме на разположение да Ви помогнем.

 

Каква е цената на доставката/ пощенските разходи?Поръчаните стоки се доставят чрез поща. Цената за доставка зависи от стойността на Вашата поръчка. Доставка при покупка над 66,- лв е БЕЗПЛАТНА. За поръчки под 66,- лв цената за доставка е 8,- лв.

 

Как мога да платя?

Предлагаме два начина на плащане:

Наложен платеж: може да заплатите при доставка. Това означава, че Вие плащате за стоките, когато Ви бъдат доставени от куриера.

Картово плащане: Плащане чрез дебитна или кредитна карта. Това е метод на плащане директно чрез сайта на банката.

 

След колко дни стоките ще ми бъдат доставени?

Ако направите поръчката си в работен ден до 8.00 часа, Вашата поръчка ще бъде изпратена в същия ден. Поръчки, направени след 8.00 ч и през уикенда се обработват на следващия работен ден. Периодът на доставка чрез пощата е 5-7 дни от деня на изпращането от страна на нашата компания. Стоките се доставят само в работни дни! Ако не получите стоките си в този период, не се колебайте да се свържите с нас. Ние ще предоставим номер за проследяването на Вашата доставка или телефонен номер на куриера ни.

 

Как да процедираме с рекламация / замяна на стоки?Рекламациите се обработват в рамките на 30 дни. Стоките имат  гаранционен срок от 24 месеца в съответствие с приложимите закони.
Инструкции при подаване на рекламация:

  • TИзпратете стоките заедно с копие от фактурата и придружаващо писмо чрез препоръчана поща / но не с наложен платеж / на адрес:

    Bizhuta-eshop.bg
    Frogman s.r.o. / ID 4760
    Speedy - Warehouse (113)
    gr. VIDIN [3700], YUZHNA PROMISHLENA ZONA, BIVSH Z-D BDIN MEBEL
    3700 Southern Industrial Zone, Vidin, Bulgaria

    Моля, посочете Вашето име и фамилия в придружаващото писмо, номер на фактура (можете да намерите този номер в акаунта си. Ако не можете да го намерите, посочете датата, когато сте направили поръчката и общата сума на поръчката). Моля, посочете и причината за рекламацията на стоката
  • При размяна на стоки е необходимо да направите нова поръчка. Не забравяйте да посочите в коментарния раздел на новата си поръчка, че това е „рекламация на стоки от поръчка номер ....“ (като по този начин запазваме стоките и информацията в нашите данни, за да не изпращаме тази поръчка на друг). Ако стоките не са налични, изберете различни продукти. Ако не желаете да изберете различни стоки, не правете поръчка, а посочете банковата си сметка за възстановяване на сумата в придружаващото писмо.
  • В случай на рекламация, може да върнете бижутата в рамките на 14 дни и да размените златни бижута в рамките на 30 дни.
  • Ако имате допълнителни въпроси, моля пишете ни на reklamacie@sperky-eshop.sk.

 

Мога ли да рекламирам / заменя само част от поръчката си?

Да, можете да върнете и част от Вашата поръчка. Ако желаете да го заявите, ще Ви върнем парите. Ако обаче искате да изберете нов продукт, ние ще възстановим разликата между стойността на новите и върнатите стоки.

 

Как да използвам код на ваучер?
На нашия уебсайт с продукти винаги можете да видите колко точки можете да спечелите при закупуване на определен продукт и стойността на вашия код на ваучера. За да използвате ваучери от направените поръчки, трябва да сте регистрирани на нашия уебсайт. В случай на поръчка на повече продукти, тези точки се сумират. Събраните точки могат да бъдат променени във форма на ваучер директно във Вашия акаунт. Кликнете върху „Моите точки за лоялност“ и след това потвърдете, че искате да промените точките за лоялност във ваучер. След това системата ще генерира код, който да въведете в следващата си поръчка. От Вашата поръчка ще бъде приспадната съответната сума за Вашите точки. Купоните могат да бъдат използвани в 14-дневен срок от последната Ви поръчка. В случай, че са минали повече от 14 дни от последната Ви поръчка и искате да използвате купона си, ние ще добавим купона във Вашата поръчка ръчно при поискване от Ваша страна.

 

Как да определите подходящия за Вас размер на пръстен?
Полезна информация и точни начини за измерване на подходящия за Вас  размер на пръстен, моля вижте на следната връзка: https://bizhuta-eshop.bg/content/6-kak-da-izmerite-razmera-na-prstena-si

 

Какви услуги предлагате - оразмеряване, гравиране?
За съжаление, ние не произвеждаме бижутата, затова не предлагаме никакви услуги, свързани с промяната на бижуто или гравирането му. Моля, имайте предвид, че ако промените продуктите, закупени в нашия електронен магазин, гаранцията на стоките автоматично става невалидна.

 

Разпродаден продукт - кога ще бъде отново в наличност?
Нашият уебсайт се обновява ежедневно. Препоръчваме Ви да го следвате или да настроите известие по имейл. След като желаният продукт е отново наличен, ще получите известие по имейл.

 

Каква е трайността на цветовете на продуктите?
Най-известният метод за оцветяване на бижута, изработени от неръждаема стомана, е в електромагнитната вана, което означава, че багрилото се наслагва по повърхността с помощта на електромагнитни сили. При производството на стомана самият материал не може да бъде оцветен, а само външната повърхност. Следователно цветът може да изчезне с времето. Зависи и от това как носите бижутата.

 

Правите ли персонализирани бижута?
Поръчваме бижута от уважавани производители, ние не ги изработваме.


НачалоНачало

X
Ние използваме бисквитки, за да адаптираме съдържанието и рекламите, да осигурим функциите на социалните медии и да анализираме как посетителите използват уебсайта.
Съгласен/Съгласна съм
Повече информация