Категории

Условия за доставка на фирма Sperky s.r.o.

 

  • Минималната стойност на поръчка трябва да бъде най-малко 2 лв без пощенските разходи!
  • Всички цени в нашия електронен магазин включват ДДС 20%.

     

    Пратките, изпратени с куриер, могат да бъдат доставени само в работни дни!

    Не е възможна доставка в събота и неделя!

  • Поръчки направени след 8:00 ч. (GMT), се обработват на следващия работен ден!

 

Срок на доставка и стокова наличност на Бижута Електронен магазин

  • Срокът за доставка зависи от наличността на избраните стоки. Наличността на стоките се сигнализира от ЗЕЛЕНАТА количка за пазаруване, показана на снимката.

    *** Всички артикули със ЗЕЛЕНА количка са налични на склад. ***

  • В случай, че стоките са разпродадени, пазарската количка е маркирана в ЧЕРВЕНО и бижутата не могат да бъдат поръчани.

 

  • Ако се интересувате от стоки, които в момента са разпродадени, моля, въведете своя имейл адрес в предвиденото за това поле на страницата на продукта. Веднага след като продуктът е наличен и може да бъде поръчан отново, ще бъдете автоматично уведомени за неговия статус

 

  • Ако поръчаните бижута са налични, те се изпращат на клиента на следващия работен ден. Това означава, че ще ги получите след приблизително 5 до 7 дни след извършване на поръчката (срокът за доставка варира в зависимост от конкретната страна в Европейския съюз).

  • В случай, че стоките не бъдат доставени в посочения период от време и не сте уведомени за входящ пакет, не се колебайте да се свържете с нас. Ние ще ви предоставим номер за изпращане или проследяване.

 

Плащане на стоките

  • За по-голямо удобство нашият електронен магазин Ви предлага няколко метода за плащане на избраните от Вас стоки. 
  • Наложен платеж: може да заплатите при доставка. Това означава, че Вие плащате за стоките, когато Ви бъдат доставени от куриера. 
  • Картово плащане: Плащане чрез дебитна или кредитна карта. Това е метод на плащане директно чрез сайта на банката.

  • Когато стоките са изпратени от електронния магазин, всеки клиент се уведомява по и-мейл. Ако куриерът не ви намери у дома,трябва да получите известие на мобилния си телефон.


     

  • Продавачът не носи отговорност за евентуални повреди или забавяне, причинени от превозвача!

НачалоНачало

X
Ние използваме бисквитки, за да адаптираме съдържанието и рекламите, да осигурим функциите на социалните медии и да анализираме как посетителите използват уебсайта.
Съгласен/Съгласна съм
Повече информация