Категории

Общи условия за ползване

 

 

I. I. ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ

  1. Фирма Šperky s.r.o, със седалище Starozagorská 6, 04023 Košice, Словашка република, телефонен номер +421 232 179 966, рег.№: 45551596, данъчен номер: 2023033276, номер по ДДС: SK2023033276, която е регистрирана в бизнес регистъра на окръжният съд на Košice 1 - section: Sro, Insert No .: 25690/V предлага закупуване на бижута чрез уебсайта BIZHUTA-ESHOP.BG Надзорната организация е Словашката търговска инспекция (SOI), Инспектората за региона Košický, със седалище в Vrátna 3, 04001 Košice.
  2. Настоящите Общи условия уреждат покупката и продажбата на стоки между Šperky s.r.o., като продавач и клиента, като купувач чрез интернет.
  3. Чрез изпращане на поръчката купувачът потвърждава, че е запознат с Общите условия и Условията за доставка. Отношенията между купувача и продавача са предмет на посочените Общи условия, които са едновременно задължителни за двете страни.
  4. Общите условия са достъпни на уебсайта, където клиентът (купувачът) може да чете и изтегля актуалната им версия.

 

II. ПРАВИЛА ЗА ПОРЪЧКА НА СТОКИ

  1. Продавачът приема поръчки, направени чрез уебсайта и електронната поща непрекъснато, 24 часа всеки ден. Отдел обслужване на клиенти на Електронния магазин е достъпен по телефона всеки работен ден от 8:00 до 16:30 CET. Поръчки, направени извън работните дни (в почивни дни), се обработват от продавача на първия работен ден, следващ дните на почивка, в които е направена поръчката.
  2. Продавачът сключва договор, съответно договори с купувача като резултат от поръчка от страна на купувача:
    1. на уебсайт https://bizhuta-eshop.bg/
    2. чрез имейл на електронна поща с адрес: support-bg@bizhuta-eshop.bg
    3. по телефон +359 892 075 484
  3. Стоките, посочени в поръчката и избрани от купувача от наличната оферта на магазина, стават предмет на договор. Купувачът може да направи поръчка дори без да регистрира собствен потребителски акаунт. Размери, цветове и други спецификации на стоките, предоставени на уебсайта на продавача, в каталози, брошури и други носители са от данни, предоставени от производителите и доставчиците. Ние се ангажираме да доставяме само стоки в перфектно състояние и в съответствие със спецификациите и характеристиките, типични за дадения вид стоки.
  4. Условието за успешна онлайн поръчка е да се попълнят всички необходими данни, изискани във формата за поръчка. Поръчката едновременно става проектоспоразумение за покупка. След изпращането на поръчката, купувачът ще получи автоматично съобщение по електронна поща за получаването на поръчката в електронната система на продавача (наричано по-долу "потвърждение на поръчката"). Потвърждението на поръчката съдържа информация за името и спецификациите на стоки, чиято продажба е предмет на договора за покупка, информация за цената на стоките, име и данни за мястото, където стоките трябва да бъдат изпратени, както и подробности за възможната цена, условия, начин на доставка, подробности за продавача (фирмено име, адрес, регистрационен номер, номер на записа в Търговския регистър и др.), съответно други необходими данни. Всяка допълнителна информация относно неговата поръчка може да бъде изпратена на адреса електронната поща на купувача, а продавачът си запазва правото да се свърже с купувача, за да организира поръчката също и по телефона. Потвърждението на поръчката включва информация, че продавачът е получил поръчка, но това не е приемане на предложението за сключване на договор за покупка.
  5. Впоследствие продавачът ще изпрати информация на адреса на електронната поща на купувача дали поръчката на купувача е приета („Приемане на поръчката“).
  6. Договорът за покупка се сключва чрез доставяне на купувача на „приемането на поръчката“ в електронен или писмен вид.
  7. В специални случаи, основно тези с по-висока сума, с изключение на първоначалното автоматично потвърждаване на поръчката на адреса на електронната поща, продавачът си запазва правото да потвърди поръчката по телефона и да поиска от купувача предварително да внесе депозит. Ако през времето, когато стоките са били поръчани, е имало значителна промяна в обменните курсове или промяна на доставените стоки от страната на доставчика, съответно продавачът не е в състояние да достави стоката на купувача в рамките на договорения период или при договореното покупна цена, продавачът е длъжен да предложи на купувача компенсация или възможност за анулиране на поръчката. Купувачът може да анулира поръчката по електронна поща или телефон. Ако купувачът не приеме предложеното от продавача обезщетение или не отмени поръчката в разумен срок, продавачът има право да откаже (не приеме) предложението на купувача да сключи договор за покупка.
  8. По-подробно описание за това как трябва да процедира клиентът при създаване на поръчка, може да бъде намерено в FAQ - Често задавани въпроси на уебсайта на продавача.
  9. В случай, че купувачът поръча стоки по телефона, той предоставя на продавача всички данни, необходими за реализиране на поръчката. Когато предметът и условията на покупката са договорени, продавачът ще изпрати рекапитулацията на поръчката на електронната поща на купувача. Това съобщение е потвърждение на сключването на договора. Разходите за комуникация при поръчка по телефон се поемат от купувача според тарифата на неговия телефонен оператор.
  10. Снимки, графично представяне на предлаганите стоки, фирмени лога или лога на продуктите се използват изключително за представянето на магазина. Те са защитени с авторски права и купувачът не е упълномощен да борави допълнително с тези елементи.
  11. Визуалното представяне на цветните нюанси зависи от качеството на използвания монитор, респективно друго устройство за показване.

 

III. НАЧИН НА ДОСТАВКА И ПЕРИОД НА ДОСТАВКА

  1. Срокът за доставка на стоки, които са налични, е 3-4 работни дни.
  2. Стоката се доставя до адреса на купувача чрез куриерска фирма FAN. Очакваната дата на доставка на стоките е посочена в пазарската количка при избора на начин за доставка.
  3. Доставките на поръчани стоки се реализират според наличността на продуктите и оперативните възможности на продавача във възможно най-кратките срокове. Средното време за изпращане на поръчаните стоки е в рамките на 1 - 2 работни дни от потвърждаването на поръчката.
  4. Ако купувачът направи поръчка с наложен платеж до 13:00ч. в дадения работен ден, продавачът ще изпрати поръчаната стока в същия ден. Поръчки на златни бижута и поръчки с наложен платеж, направени след 9:00 ч. и през почивните дни се обработват само на следващия работен ден!
  5. В случай на плащане чрез PayPal и Cardpay продавачът отлага изпращането на стоките, докато сумата не бъде кредитирана по банковата сметка на продавача.
  6. Стоки на стойност над 96 лева в една поръчка, се доставят на разноски за сметка на продавача. В останалите случаи, купувачът заплаща сумата за доставка (пощенски), посочена в рекапитулацията на поръчката.
  7. Продавачът архивира информация за сключените договори за 3 години. Купувачът има право да поиска тази информация от продавача чрез електронна поща. Продавачът е длъжен да предостави тази информация в рамките на 14 дни от датата на получаване на заявката.

 

IV. ЦЕНИ НА СТОКИТЕ И МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ

  1. Цените, посочени в нашия онлайн магазин, са в лева, включително всички свързани с тях данъци и са валидни към момента на поръчка на стоките. Продавачът си запазва правото на печатни грешки. Клиентът има право да се откаже от договора, ако цената се промени.
  2. Изпращането не е включено в цената на стоките.
  3. Продавачът си запазва правото да променя цените на стоките в онлайн магазина, да въвежда нови стоки, да обявява и анулира отстъпки или да променя тези оферти и промените не засягат правата на купувача, произтичащи от направената поръчка или сключения договор.
  4. Купувачът може да избира от следните начини на плащане:
    1. плащане към куриерската фирма на мястото на доставка (наложен платеж), при получаване
    2. банков превод по сметката на продавача в TATRABANKA
    3. плащане с кредитна/дебитна карта директно на уебсайта на банката
  5. Договорът за покупка се сключва с условие, че ако купувачът не плати договорената покупна цена в рамките на 5 дни от известието на продавача (в случай на плащане по банков път или paypal), договорът ще бъде анулиран от началото ; страните ще възстановят или компенсират всички получени транзакции и продавачът придобива право свободно да се разпорежда с поръчаните стоки.
  6. Фактурата служи като доказателство за покупка. Фактурата е достъпна в електронен вид (PDF файл) в акаунта на клиента след изпращане на пратката. Фактурата служи и като сертификат за доставка и удостоверение за гаранция.

 

V. ОТТЕГЛЯНЕ ОТ ДОГОВОРА

  1. Продавачът си запазва правото да откаже (да не приеме) предложението на купувача за сключване на договор в случай, че купувачът заяви неверни или подвеждащи лични данни. В този случай продавачът незабавно ще уведоми купувача, за да организира по-нататъшните стъпки по отношение на поръчката. Всяка поръчка се третира индивидуално и с максимални усилия да удовлетвори клиента.
  2. Купувач физическо лице /който няма ЕИК/ има право да се откаже от договора в рамките на 14 дни от датата на получаване на пратката в съответствие със Закон № 102/2014 и още 14 дни от оттеглянето от договора за изпращане на стоката обратно на продавача. В рамките на този срок купувачът има право да разопакова и тества стоките по подобен начин, както в случай на закупуване на стоки в класически "физически" магазин, за да провери естеството, характеристиките и функционалността на стоките.
  3. Правото на отказ от договора може да бъде поискано от купувача на хартиен носител или чрез изпращане на имейл на електронна поща с адрес reklamacie@sperky-eshop.sk, заедно с номера на номера на данъчния документ /фактура/ и номера на банковата сметка. За целта може да се използва примерната форма на отказ от договора, която можете да бъде изтеглена ТУК. Периодът за отказ от договора се съблюдава, ако купувачът изпрати известие за упражняване на правото си на отказ от договора преди изтичането на срока за отказ от договора.
  4. Купувачът, който се откаже от договора, е длъжен да заплати необходимите разходи, свързани с връщането на стоката, ако връща стоки без повреди или някакъв недостатък. (Купувачът поема разходите за доставка и риска от повреда при транспортиране обратно до продавача.) В случай на такова оттегляне от договора полученото от клиента плащане се възстановява в рамките на 14 дни - от деня, в който продавачът е уведомен за решението на купувача да се откаже от договора, като използва същото платежно средство като използваното от купувача за първоначалната транзакция. Възстановяването на средствата се извършва на посочения номер на банкова сметка на купувача.
  5. В случай на отказ от договора за покупка и връщане на стоките, към които е изпратен безплатен подарък, задължение на купувача е да върне стоките заедно с подаръка. Ако купувачът запази подаръка, продавачът ще издаде фактура за подаръка в съответствие с валидната цена за стойността му в магазина. Стойността на подаръка ще бъде приспадната от сумата на върнатата покупна цена.
  6. Върнатите стоки трябва да отговарят на следните условия:
    1. Продуктите трябва да бъдат добре опаковани, за да се избегнат щети.
    2. Стоките не трябва да бъдат използвани, не трябва да имат признаци на износване, причинени от третиране извън обхвата на Закон 102/2014.
    3. Стоките трябва да са пълно окомплектовани (с всички подаръци, вижте раздел № 5)!
    4. Стоките трябва да бъдат изпратени обратно с копието на фактурата.
    5. Не изпращайте стоки с наложен платеж. В случай на изпращане на стоките с наложен платеж, те няма да бъде приети.
    6. При лично предаванет на стоките е необходимо да бъде договорена датата на доставка.
    7. При връщането на стоките продавачът не носи отговорност за загуба или повреда на стоки, по време на транспорта - задължение на клиента е да опакова стоките по такъв начин, че стоките да бъдат предпазени от всяка повреда.
    8. Ако купувачът извърши някаква промяна на продукта (гравиране, скъсяване или други промени), търговецът не е длъжен да приеме променените стоки и следователно купувачът губи правото си на замяна.
  7. Задължения на търговеца в случай на оттегляне
    1. Търговецът възстановява всички плащания, получени от потребителя, включително, ако е приложимо, разходите за доставка без ненужно забавяне и във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който е информиран за решението на потребителя да се откаже. от договора. Търговецът извършва възстановяването, като използва същото платежно средство като използваното от потребителя за първоначалната транзакция, освен ако потребителят изрично не е договорил друго и при условие че потребителят не поема никакви такси в резултат на такова възстановяване.
    2. От търговеца не се изисква да възстановява допълнителните разходи, ако потребителят изрично е избрал вид доставка, различен от най-малко скъпата стандартна доставка, предлагана от търговеца.
    3. Освен ако търговецът не е предложил да прибере стоките сам по отношение на договорите за продажба, търговецът може да задържи възстановяването на сумата, докато не получи стоките обратно, или докато потребителят не представи доказателства за изпращането на стоките обратно, което от двете настъпо по-рано.
  8. Задължения на потребителя в случай на оттегляне
    1. Освен ако търговецът не е предложил сам да прибере стоките, потребителят изпраща обратно стоките или ги предава на търговеца или на лице, упълномощено от търговеца да получи стоките, без неоправдано забавяне и във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който е съобщил решението си да се откаже от договора. Крайният срок ще бъде спазен, ако потребителят изпрати обратно стоките преди изтичането на 14-дневния срок.
    2. Потребителят поема директните разходи за връщане на стоките само ако търговецът не се е съгласил да ги поеме или търговецът не е уведомил потребителя, че потребителят трябва да ги понесе. 
    3. В случай на договори извън търговския обект, когато стоките са били доставени до дома на потребителя към момента на сключване на договора, търговецът за своя сметка прибира стоките, ако по своето естество тези стоки не могат нормално да бъдат върнати по пощата.
    4. Потребителят носи отговорност за каквото и да е  намаляване на стойността на стоките само в резултат на боравене със стоките, различно от необходимото за установяване естеството, характеристиките и функционирането на стоките. В никакъв случай потребителят не носи отговорност за намалената стойност на стоките, когато търговецът не го е уведомил за правото на оттегляне от договора.
    5. Клиентът е изцяло отговорен за точността и целостта на банковите данни, необходими за възстановяване на средства. В случай на изпратени неправилни банкови данни, продавачът не носи отговорност за грешки, причинени от изпращането на неверни данни.

 

VI. ИСКОВЕ И ГАРАНЦИЯ

  1. Гаранцията за стоките, закупени от купувача от продавача в електронен вид на уебсайта на онлайн магазина, е 24 месеца в съответствие с действащото законодателство (620 (1) от Закон № 40/1964). В случай, че има по-дълга гаранция, предоставена от производителя от законовата гаранция, по-дългата гаранция е валидна.
  2. Гаранционният срок започва от датата на получаване на стоката от купувача.
  3. Продавачът е длъжен да регистрира рекламацията в съответствие с § 18, (10) Закон 250/2017 и продавачът може да отхвърли иска само през първите 12 месеца от покупката въз основа на професионална оценка! (18.6 от същия закон).
    1. Ако купувачът е подал рекламация през първите 12 месеца от сключването на договора за покупко-продажба, продавачът може да отхвърли иска само въз основа на професионална оценка; независимо от резултата, продавачът поема всички разходи. Професионалната оценка е изявление или становище на експерт, издадено от упълномощено, уведомено или акредитирано лице или становище на лице, упълномощено от производителя да извършва гаранционно обслужване (оторизиран сервиз).
    2. Ако купувачът подаде искането след 12 месеца от сключването на договора за покупко-продажба и продавачът го отхвърли, лицето, което е обработило искането, е длъжно да посочи в документа за решаване на рекламацията, на кого купувачът може да изпрати стоките за професионална оценка. Ако купувачът докаже отговорността на продавача за дефекта на заявения продукт чрез професионална оценка, той може да предяви отново иска; гаранционният срок не теча по време на професионалната оценка. Продавачът е длъжен да възстанови всички разходи, свързани с професионалната оценка на стоките, както и всички свързани целенасочено платени разходи в рамките на 14 дни от деня на повторно подадената рекламация.
  4. Оценката на дефектите на стоките е в съответствие с валидните наредби, стандарти и разпоредби, които не са в противоречие с валидния правен ред в Словашката република. В случай на поправима грешка, купувачът има право да поправи безплатно, навреме и правилно. Продавачът решава как да отстрани грешката без забавяне. Купувачът може да поиска размяна на артикули вместо поправка (ремонт). Същото се отнася и за елементите на нещата, ако продавачът не прави непропорционални разходи във връзка с цената на стоката или сериозността на грешката. В случай на непоправима грешка, която възпрепятства правилното използване на артикула за дадената цел, купувачът има право или да замени артикула, или да се откаже от договора (възстановяване на средства). Когато вещта има най-малко три различни поправими грешки едновременно, докато всяка предотвратява правилното използване, купувачът има право да избере размяна на стоки или възстановяване. Същото право се прилага, ако същата грешка, която вече повторно е възникнала два пъти, се появи трети път по време на гаранционния период.
  5. Гаранцията не се прилага за дефекти, причинени от неправилна и невнимателна употреба на продукта, включително небрежна употреба на продукта.
  6. Продавачът не носи отговорност за дефектите:
    1. ако купувачът не е упражнил правото си, свързано с отговорността на продавача за дефекта на стоки до края на гаранционния период,
    2. ако дефектът е механична повреда, причинена от купувача,
    3. ако дефектът е причинен от използването на стоките при условия, които по своята интензивност, влажност, химически и механични въздействия не съответстват на естествената среда на стоките,
    4. ако дефектът е причинен от непрофесионално третиране, обслужване или пренебрегване на грижите,
    5. ако дефектът е причинен от това, че стоките са повредени при прекомерно натоварване или употреба в противоречие с условията, посочени в документацията или общите принципи за обща употреба на стоките,
    6. ако дефектът е причинен от необратими и / или непредвидени събития,
    7. ако дефектът е причинен от инцидентно унищожаване и инцидентно влошаване,
    8. ако дефектът е причинен от непрофесионална намеса, повреда от вода.
  7. Купувачът би следвало да разгледа доставените стоки и да провери доставеното количество, продукти или очевидни дефекти на стоките. При всяка непълнота на доставените стоки или замяна на стоките Купувачът следва да информира Продавача веднага след получаване на стоките. В противен случай доставката ще се счете за приета и без дефекти.

    В случай на очевидна повреда на пакета по време на транспортиране, купувачът се съветва да не приема стоките.

    По искане на купувача превозвачът следва да направи отбелязване на вида на повредата на пакета, ако същият е повреден по време на транспортирането.

    Условията за предявяване на рекламация включват предявяване на рекламация за стоки в рамките на гаранционния срок и доказателство за покупка, предоставено от потребителя.
  8. Продавачът е длъжен да предостави писмен документ на купувача за начина на уреждане на рекламацията и за уреждането на рекламацията лично, чрез пощенската услуга или куриерската служба, не по-късно от 30 дни от деня на подаване на рекламацията. Продавачът ще уведоми купувача по телефона или по електронната поща за резултата от процедурата за рекламация веднага след приключване на процедурата за рекламация и накрая той ще получи, заедно със стоките, съответно чрез електронна поща, документ за уредената рекламация..
  9. Можете да информирате продавача за рекламацията чрез електронна поща на адрес: support-bg@bizhuta-eshop.bg, по телефон на и номера +359 892 075 484 или по пощата без наложен платеж до доставка до адресът::

    Bizhuta-eshop.bg
    Тел. +359 892 075 484

    SPERKY s.r.o. KNH
    НПЗ Искър
    ул. Подпоручик Йордан Тодоров 6
    1528 София
    България

 

  1. В случай на изпращане на повредени стоки, пакетът трябва да отговаря на следните условия:
    1. Стоките трябва да бъдат добре опаковани. При връщане на стоки продавачът не носи отговорност за загуба на стоки, по време на транспорта  - задължение на клиента е да опакова стоките по такъв начин, че стоките да бъдат предпзени от всяка повреда или загуба.
    2. Стоките трябва да бъдат изпратени с препоръчана поща, не с наложен платеж. В случай на изпращане на стоките с наложен платеж, те няма да бъдат приети.
    3.  Продавачът препоръчва към рекламацията да приложите писмо за причините и върнатите стоки. По този начин купувачът ускорява процеса на рекламация.
  2. След като получи рекламацията, продавачът ще уведоми купувача по електронната поща за получаването на пратката.
  3. Процесът на подаване на рекламация по отношение на стоките, които могат да бъдат доставени на продавача, започва в деня, в който всички следни условия са кумулативно изпълнени:
    1. известието за подаване на рекламация е изпратено до продавача (по пощата или пощата)
    2. заявените стоки са доставени от купувача до продавача.
  4. Продавачът е длъжен да уреди рекламацията и да завърши процеса на рекламация по един от следните начини:
    1. изпращане на ремонтираните стоки,
    2. замяна на стоките,
    3. връщане на платената сума,
    4. предлагане на подходяща отстъпка от цената на стоките,
    5. с писмено предизвестие за приемане на договореното споразумение,
    6. чрез изложение на причините за отхвърляне на рекламацията (ако рекламацията не бъде уредена по положителен начин, стоките ще бъдат изпратени обратно на купувача заедно с причината, поради която жалбата е отхвърлена). 
  5. При предявяване на претенции за повредени стоки продавачът действа по следния начин:
    1. В случай на повтаряща се грешка: поправя стоките или ги заменя за стоки от същия тип.
    2. В случай на непоправима грешка: заменя стоките за други видове стоки на същата или сходна цена.
    3. В случай на непоправима грешка, ако купувачът няма да може да избере други стоки, продавачът ще върне парите.
  6. Когато претенцията е заради повредени стоки, купувачът не заплаща пощенски разходи за изпращане на стоки с рекламация.
  7. Процесът на рекламация не трябва да отнема повече от 30 дни от датата на физическо получаване на заявените стоки, т.е. ние решаваме рекламацията в рамките на 30 дни. Продавачът решава искане до удовлетвореност на клиента в реда, в който са получени рекламациите, в най-кратки срокове.
  8. Акo стойността на повредените стоки е до размера на платената сума за доставка, е достатъчно да изпратите снимка на повредените стоки по електронна поща, като е необходимо да направите снимка така, че щетите да са видими и ясни. Изпратете снимката на нашия електронен адрес: support-bg@bizutha-eshop.bg  заедно с номера на поръчката и причината за рекламация.

 

VII. ПОЛИТИКА НА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  1. Купувачът е длъжен да предостави верни, актуални и точни данни при закупуване на стоки и създаване на потребителски акаунт. Регистрираният клиент е длъжен незабавно да уведоми продавача за всяка промяна в тези данни.
  2. Страните се съгласяват, че купувачът, ако е физическо лице, е длъжен да посочи в поръчката името и фамилията си, адреса на постоянното си местожителство, включително пощенски код, телефонен номер и адрес на електронна поща.
  3. Страните се споразумяват, че купувачът, ако е юридическо лице, е длъжен да посочи в поръчката своето фирмено име, единен идентификационен код, седалище, включително пощенски код, телефонен номер и адрес на електронна поща.
  4. Личните данни на купувача, въведени по време на регистрацията на потребителския акаунт в магазина, са защитени от Закон № 122/2013 за защита на личните данни и от измененията в някои актове, изменени с по-късно законодателство и и ще бъдат обработени от продавача единствено за реализиране на поръчки и за маркетингови цели.
  5. Купувачът може да прегледа и промени предоставените лични данни по всяко време, както и да премахне регистрацията си след влизане в уебсайта на онлайн магазина в раздел Моят акаунт → Моите адреси или Моите лични данни.
  6. За да предложи услуга, продавачът трябва да знае част от личната информация на купувача. Продавачът уважава поверителността на купувача и по този начин се опитваме да сведем до минимум количеството на тези данни до най-необходимата информация и го защитаваме от злоупотреба. Боравенето на продавача с личните данни е изцяло подчинено на правните норми на закона за защита на личните данни.
  7. Подробности относно покупки, рекламации и други дейности на купувача в нашия онлайн магазин са поверителни и се подчиняват на същите правила за безопасност като работата с лични данни. Всички получени данни са защитени от злоупотреба и не се разкриват пред трети страни (с изключение на компаниите, осигуряващи превоза на стоките или плащания, които получават само минимална информация за клиента, която е необходима за успешното изпращане на стоките). Всички данни служат само за подобряване на качеството на услугите на продавача.
  8. Купувачът, като постави отметка в кутията, преди да подаде поръчката, може да изрази съгласието си продавачът да обработва и съхранява личните му данни, по-специално тези, посочени по-горе и / или които са необходими за дейностите на продавача, свързани с изпращане на информация за нова продукти, отстъпки от предлаганите стоки и ги обработва във всичките му информационни системи.
  9. Купувачът дава съгласие на продавача в съответствие с предходния раздел на настоящите общи условия за определен период от време. След изпълнение на целта на обработката, продавачът незабавно ще обезпечи ликвидирането на личните данни на купувача. Купувачът може да оттегли съгласие за обработка на лични данни по всяко време в писмена форма. Съгласието изтича в рамките на 1 месец от получаването на оттеглянето.
  10. Продавачът декларира, че за цели, различни от посочените в настоящите условия и условия на претенции, винаги ще събира лични данни със съгласието на купувача, и в същото време гарантира, че тези лични данни ще бъдат обработвани и използвани изключително по начин, съответстващ на целта, за която са били събрани и няма да ги обединява с лични данни, получени с цел изпълнение на договора за покупко-продажба.
  11. При създаване на потребителски акаунт купувачът се съгласява, че продавачът ще използва неговото име и адреса на електронната поща за изпращане на информация за отстъпки, новини и други маркетингови дейности. Всеки от тези имейли съдържа инструкции как можете лесно да ни забраните да изпращаме тези имейли и бюлетини.
  12. Купувачът има право да изпрати писмено: промени или допълнения към лични данни, както и искане за ликвидация на лични данни, предоставени на продавача.
  13. Използвайки онлайн магазина на продавача, купувачът се съгласява със събирането и използването на личните му данни в съответствие с нашата политика за поверителност и приема гореспоменатите правила.

 

VIII. Ваучери

  1. На уебсайта на продавача с продукти винаги можете да видите колко точки можете да спечелите при закупуване на определен продукт и стойността на вашия ваучер код. За да приложите ваучери от направени поръчки, трябва да сте регистрирани на уебсайта на продавача.
  2. В случай на поръчка на повече продукти, тези точки се сумират. Събраните точки могат да бъдат прехвърлени на ваучер директно чрез кликван на клиента върху „Моите точки за лоялност“ и след това потвърждение, че искате да прехвърлите точките  за лоялност към ваучер.
  3. След това системата ще генерира код, който да въведете в следващата си поръчка. След добавяне на купона към вашата поръчка, сумата от ваучера ще намали сумата на поръчката.
  4. Ваучерът от точките за лоялност започва да важи веднага след генерирането му и валидността му е 1 календарна година.
  5. Отстъпките не могат да се комбинират и точките не могат да се получат под формата на финансовия еквивалент на стойността си.

 

IX. Заключителни разпоредби

  1. Договорът за покупка се ръководи от законите на Словашката република. Правата и задълженията на страните, които не са посочени в този договор, се уреждат от съответните разпоредби на Търговския кодекс и съответното законодателство.
  2. Договорът може да бъде сключен само на български език.
  3. Продавачът си запазва правото да променя настоящите Общи условия. Тези промени не се прилагат за поръчки, изпълнени преди влизането в сила на промените. Всяка такава промяна ще бъде в сила след публикуване на уебсайта.

 

Актуализирано 22.7.2020 
Šperky s.r.o.


homeНачало

local_mall
cancel
cancel